Gonca2535 trendyoldan aldım ben Sevim markası bir bak istersen canım çok çok güzel geldi kumaşı, vs harika. Bende karar veremiyodum bir türlü hepsi ya çok dantelli ya da yaşıma uygun değildi bakmaktan sıkılmıştım artık öylesine gözüme hoş gelen bitane sipariş verdim ama çok memnun kaldım. Bir de önden düğmeli bi takım aldım yedek.