dorukhan_nehirada_moms Duygukocc nst ye normal bi gebelikte kacinci haftadan itibaren giriyoruz bn ilk gebeligimde 24 haftada baslamistim ama dusuk riskim vardi 15 de bir hem muayene hem nstye sokuodu drum bunda henuz bisey diyen olmadi merak ettim bnde sormayi unuttum
Sevdiss_17 Duygukocc sem farketmissindir en cok neyde oymadigini mesela benim buyuk kizim soguk sutu ictigim an takla atardi cikolataya asla yanit vermezdi 😂 kucuk olan suan sadece meyveden sonra oynuyo ve et yemeklerinden sonra 😂
Duygukocc dorukhan_nehirada_moms ilk nstye 33 de girdim ikinci kez 36 haftalıkken girdim genelde 35. Haftada başlıyorlar nstye sorun yoksa eğer
Duygukocc Sevdiss_17 muane günü gelince hep böyle oluyor sabaha kadar ağrıdan uyuyamıyorum kasılmalar toplanmalar tekmeler muane saati geliyor ağrımda kesiliyor harekette 😂
ilayecemom Duygukocc tok girmen yetiyor aslında canım ama ben girmeden 5 dk önce falan küçük bir parça çikolata yiyorum
Boncuklu_23 Duygukocc nst de çalıştım genelde gebelere meyve suyu ve kek yemelerini söylerdik sizde öyle yapabilirsiniz
Kubra80 Duygukocc hiçbşy yemedm yemem de nst çekildi gece surekli oynadığı parça parça çıktı kaç defa tekrar çektiler 😂
Gzmsydr Duygukocc bende pazartesi gircem yanıma kek alırım ama zaten bizim paşa karnıma dokununca uyanıyor hemen gerek kalmaz inşallah 🙄
Sevdiss_17 Duygukocc ay bizimde ayniydi hele bu aralar kasilmam oluyor sertlesme doktora gidene kadar doktora bi gidiyorum agrim sizim kesiliyor 😂
kubra_sacak Duygukocc ben bitter çikolata gofret yiyorum favorimiz 😂 nst de 10 dk bile durmuyorum kıpır kıpır oluyo zaten normalde de hareketli onu yiyince iyice dönüyo