busbusbus10 Kızlar merhaba idrar yollarım da enfeksiyon varmış doktor bana enfexia diye bir antibiyotik ilaç verdi hamileyken kullanmak sıkıntı olmazmı kullanan varmı?
Zelliss Ben kulak enfeksiyonu geçirdim canım 34 haftalık hamileyken şuan 37 haftalığım .. mecburen aqumentin içmek zorunda kaldım şaşırdım hatta doktorum 31 haftadan sonra içilebileceiğini söyledi yayılır dedi enfeksiyon birşey olmadı çok şükür 🙏🏻