Reyna Ota Jinemed hastanesi diğer özel hastanelere göre daha uygun.Ben acıbadem hastanesinde doğum yapacağım ,bazen doktor olmadığında yada başka bir durumda oraya gözüküyorum ,sgk üzerinden ödeme yaparsanız 180 TL muayene ödemesi oluyor,özel sigortanız varsa daha uyguna geliyor.Bilginiz olsun.Google’layın lütfen.