Esragkhan merhaba, bende de 11. Hafta testimde çok yüksek göründü. Öncelikle kullandığınız şey ilaç değil takviye, yani vücudun üretemediği hormonların takviye desteğini alıyorsunuz. Ayrıca zararlı olsa doktorunuz vermez. Asıl kullanmazsanız zararı var içinizi ferah tutun ☺️