Deletedmom411 Edaozdxxr ben senden 3 gün sonrayım 27 Aralık.. 35+0 ım bugün sende 35+3 haftalıksın 🌸 genelde sancı su gelişi vs olmazsa devlet seni 38. Haftada sezaryen e alır.
1Anne_ Edaozdxxr sat tarihine gire 34+4 haftaliksn hastanede ultrasonda kilosuna boyuna göre haftası değişir cnm bnmki de 1 hafta ilerde görünüyor her ay
Edaozdxxr 1Anne_ sezaryen doğum olacağı için gün verilecek bu yüzden bu hafta olayı benim için çok önemli. O yüzden sizlere de sordum.
Deletedmom411 1Anne_ biz 27 Aralık 35 haftalığız, post sahibi 24 Aralık yani bizden 3 gün önde canım 34 olamaz :) 35+3 olur
momofgirlss Edaozdxxr evet öylesindir. Benimkinin karın çevresi 37 haftalık kafası 36 haftalık. Bebeğin gelişimine bağlı yani ultrasonda oynama olabilir
Deletedmom411 Fatmanurrr23 siz 35+6 sınız son adet tarihine göre.. Ultrason da 35+3 çıksanız bile son adet tarihiniz baz alınır 😊
Deletedmom411 Edaozdxxr biliyorum canım plasenta previa idin sen hatırlıyorum geçen yıl yine beraber hamileydik 🤣 38 den önce almıyor devlet genelde suyun gelmezse sancın gelmezse, sancı olursa dikişler patlamasın diye erken alabiliyor diye biliyorum 😊