1PrensAnnesi aytenkarabucak MedicalPark hatice ender soydinç eli öyle hafif ki doğurduğuna inanamıyorsunuz
sabrszanne111 Nilunilu cnm merhaba Hatem hastanesinde doğum sezeryan ücretleri hakkında bileğin var mı??
Esila1716 aytenkarabucak ben Hatem Hastanesi’nde nazire hanıma gidiyorum ilk doğumum orda oldu ikinci hamileligim yine oraya gidiyorum çok memnunum doktorumdan
Papatyali OzgeSahin2 ben Yasemin hanımda doğum yaptım 2 yok önce şimdi de gidiyorum memnun kalmıştım hakkında ne söylemişler merak ettim
OzgeSahin2 Papatyali twitter da falan bicok tanidigimdan da duydum resim yukleniyorsa gondrreyim hemen
Papatyali OzgeSahin2 ne yazınca çıkıyo ben bulamadım 🤷🏼♀️ Resim de imgyükle sitesinde yükleyip alttaki linki kopyalayıp buraya yapıştırınca oluyo
Birminiginannesi ogretmmenanne evt o doktor cok bilgili ve yigenimin kalp hastalıgın ultrasyonda bilmiştir doktorlar şaşırmıştı nasıl bildi diye
ogretmmenanne Birminiginannesi Burda bazı kötü yorumlar gördüm bana tavsiye etme bile dediler ama ben çok memnunum sağolsun
Medineseydi aytenkarabucak Anka hastanesi Yasemin Dokuzoglu gayette memnunum çok sıcakkanlı içten biri. Bizzat hastalarıda memnun eli hafif yani tabi doktor hasta uyumu çok önemli
Mavi_- Eliff3527 hayır olmadı bebek gelişmedi bir çok doktor gezdim en son medikal hastanesine gittim ali özcan bilimsel açıklamalar yaptı kafama yattı ve kürtaj oldum