berenyigit06 Şeker yüklemesi yaptırdım aç karnına kan verip 50 mg glukozu içip 1 saat sonra tekrar kan verdim 151 çıktı doktor yüksek dedi bebeğin suyuda fazlaymış riskli bir durummu ne yapayım ben ayrıca 151 çokmu yüksek🥺
Neslihankk berenyigit06 151 yüksek cikmis kuzum iyikide yaptirmissin bak doktorunla önceden önlemini alicaksin Rabbim şifa versin korkma bol bol dua et Diyet uygulatir düzene sokar korkulcak bisey yok Allahın izniyle
Prensesim2018 berenyigit06 evet yuksek benımde oyle cıktı ama cogu seyı yemeyerek normlar donmustu bır ay sonrası streste sekerı yukseltır cnm dıkkat rt ıyı olur ınslalh
Hyl32 berenyigit06 öncelikle bende bu şekilde yükleme yaptırmıştım 153 çıkmıştı benimki çok yüksek değil sınırın üzerinde sadece benim doktorum evde takip yapmamı istedi onlarda gayet normal çıktı ama benim suyum fazla değil o da bir etken sanırım şeker sonucunda doktorun doğru yönlendirmeyi yapıcaktır geçmiş olsun 😊