Kokosanneee Merhaba Kızlar bakım çabası, biberon, emzik,beşik, Bebek arabası memnun kaldığınız bir marka varsa önerir misiniz ?
Tugce1803 Kokosanneee Biberon:Philips avent Emzik:Philips avent ultra air night Bebek bakım çantası:Stylo Lola(Almayı düşünüyorum) Bebek arabası:Kraft tango(Almayı düşünüyorum)
Selo39 Kokosanneee ben bebek bakım çantamı İnstagram dan Bebemer den aldım yeni çıkanlardan 75₺ 👏 emzikte philips avent ultra soft aldım 👍🏽 Biberonlarını da avent alacağım