Merhaba ben 36+3 haftalık hamileyim en baştan beri heryeri 1 hafta geriden geliyordu son haftalarda da iyi kilo almaya başlamıştı 35 haftada gittiğimde 2635 gr di 36.haftada gittim ve 2675 gr olmuş haftada 300 gr alıyordu hiç almamış neredeyse ve karın çevresi 2 hafta geriye geçmiş dedi hemen nst ye aldı kalp atışı ve oksijenine bakmak için çok hareketliydi ve herşey iyi şimdilik ama saat başı hareketlerini kontrol et hareket etmezse hemen gel dedi dr anneden bebeğe kan akımı yeterince gitmiyormus ve beslenemiyormus bu şekilde devam ederse 38 de sezeryanla erken doğum olur dedi düzelirse normal doğumu bekleyeceğiz ilk kızım 40+2 de normal doğumla oldu ve hiç böyle problemimiz yoktu böyle birşey yaşayan varmı çok endişeliyim ya oksijensiz kalırsa aniden kalbi durursa ALLAH KORUSUN