Songul42 20.haftama giriyorum alışveriş yapmak istiyorum ama erken gibi geliyor agustos son haftasina geliyor dogumum simdiden gezmek zor gelmeye basladi ağırlaşmadan yapiyim diyorum sizce neyapayim varmi benim durumumda olanlar
deletedmom351 Songul42 Canım son zamana bırakma birbirine karışıyor şimdiden temel ihtiyaçlarını almaya başla bence 35.haftam daha yeni bitti ama çok yoruldum.
zehracinar Songul42 bizde 21+4 haftalığız Bende almak çok istiyorum şimdilik bi hastane çıkışı bi emzik bide bebek arabası aldık
deletedmom06 Songul42 27 haftalığım 1 yaşa kadar beğendiğim herşeyi aldım canım ben İnan şimdi iyili almışım diyorum topluca alsam ağır gelirdi şimdi en azından çok beğendiğim şeyler olursa nadir alıyorum bir de başımıza ne geleceği ni bilmediğimiz için bırakmak istemedim
Songul42 zehracinar alacam da ne bilym yikasak cok erken olur demi doguma yakın yikansa daha iyi olur
Estur Songul42 tabii ki erken olur şuan canım ama sen yavaştan al anca tamamlanıyor zaten. Yıkamayı da temmuzda yap istersen ki çok beklemesinler dolapta yüne de sen bilirsin bende 21. Haftalığım eylül başı inşallah daha pek birşeyimiz yok gibi
zehracinar Songul42 Ben hepsini aldıktan sonra yıkmayı düşünüyorum Doğuma yakın yıkayıp ütüleyip yerleştiririm şimdi yıkasam her dakika gidip öpüyorum yine kirlenir 😂
Songul42 deletedmom06 ne güzel ya bende basliyim ozaman gördüğümü alayim peki aldiklarin pakettemi yoksa yikayip kaldirdinmi
Songul42 Zeykem masallah baya bitirdim diyorsun desene ben detayli ultrsasonuda bekliyorum aslinda cinsiyette degisik birsey görür falan doktor o bakimdan🤣
deletedmom06 Songul42 yok canım pakette 30. Haftama girdiğim gün yıkayacağım öncelik yenidoğan ve 0-3 aylık kıyafetler diğerlerini bebeğin gelişimine göre yıkayacagım şimdi yıkasam yine toz olur giyene kadar sadece kıyafetlerin hepsinin etiketlerini kestim bebeğe kaşıntı yapmasın diye
Songul42 Estur banada erken ama çok sicaklara geliyoruz ya bide agirlasma dolayisiyla zor olurmu acaba diye düşündüm
Zeykem Songul42 ya benım annem ve kaynanam cok heveslı ılk torun bıde cınsıyeti 17 de ogrendık hemen almıslarr ben daha beklıcektım aslında sonra bızde almaya basladık detaylıda da kesın erkek oldugunu ogrenınce devam ettım bebek arabası ve benım alacagım seyler kaldı göğüs kremi pedi emzırme sutyenı vs.
Songul42 zehracinar hahahah aynen dogru diyorsun bende deliriyorum.magazalrda bile gordummu kokluyorum🤣🤣
Aysenaz Songul42 ben 21 haftalık oldum doğumum 15 eylül gözüküyor cnm seninki nasıl öyle anlamdım ama ben. Şimdiden başladım dahada ağırlaşmadan
Songul42 Aysenaz benim sezeryan canim 38 haftam eylul basi agustos sonu doktprum tamamlarsa aliriz dedi buyuk ihtimal eylul ilk haftası ama
Zeykem Aysenaz 21 haftalık 15 eylül olamaz yaaa daha erken degılmı aşlah allah adet tarıhın kac senın
Songul42 Zeykem benim normal.dogum 25 eylul gösteri yor normalde doktorum sezeryan oldugu icin eylul basi agustos sonu aliriz dedi