Birgull_ Merhaba hanımlar, hamile kalındığı zaman kendimize sigorta yatırıp doğumdan sonra 10.000 Tl civarında devlet para veriyormuş bilginiz var mı anlatır mısınız nasıl oluyor ?
Selo39 Birgull_ geriye dönük sigortalı olman lazım canım öyle bi şey yok.. çalışan bayanlar için geçerli o
Gllpkr Birgull_ senin hamile kalmadan öncesindede biyerde sigortalı çalışıyo olman gerekiyodu yani hamile kaldığında hamileyim sigortalı çalışıyo gibi gösterim kendimi doğum sonrası para alim olmuyo öncesinde yapman gerekiyodu yinede bi araştır benim bildiğim kadarı böyle
Anne12-3 Birgull_ o söylediğin kadar rakama ulaşacağını sanmam ama bazı bilgiler var ama en buyuk sart annenın sgk calısan olması lazım yarım gun calışma destegı verıyo işyerınden işkurdan tamamlanarak alıyorsun. Çocuk parası oluyorsun 1.cocukta 300 2.de 400 tl civarı süt emzirme parası var 202 tl yatıyor hesabına iş göremezlik ödeneği var 4bintlye kadar ama bu surec boyunca sgk primin full odenmıs olması gerekiyor bunlardan yararlanmak için ilk şartları uyması lazım tabıkı allah herkeze kolaylık versin 🙏🤰
Yeniden Birgull_ doğum izninde çalışmadığın 16 haftalık maaşı devlet veriyor o olabilir mi dediğiniz? Maaşının 3te2sini filan veriyor zaten orda da. Normalde de mesela hastalık dolayısıyla rapor aldığınızda 3 günden sonraki maaşı devlet veriyor onun gibi doğum izni de
Meral23 Ben çalışıyorum sigorta Derken benim bildiğim kadarıyla doğumdan sonra istenen belgeler var bide dilekçe yazıyorsun sosyal yardımlaşma ve dayanışmaya
Elmaveannesi Gllpkr canim ben eylulde ise girmiştim martta hamile kaldim yani 6 aylik calisandim sigortali. Hala çalışıyorum 1 yilim dolmak uzere. 32ye kadar da calismayi düşünüyorumm. Bana yatar mi o para
Elmaveannesi Anne12-3 canim yarim gun calisma nasil oluyor? Dogumdan sonra 2 ay ucretli izin zaten hakkimiz. Peki sonrasi ?
Gllpkr Elmaveannesi bu parayı almanın şartı şu doğumdan önceki 1 yıl içinde 90 günlük sigorta primi ödenmiş olması
Anne12-3 Elmaveannesi 6 ay zaten emzırme suren var ondan sonra yarım gun gelebılurım dersen ıskura basvuruyorsun ıskur ve sırket sana para yardımı yapıyor emzıren ve calısan anne diye
Anne12-3 Gllpkr evet tamamlanması lazım birde bazı şirketler yolllarını ayırabılıyor calısanıyla ya tazmınatını verir cıkartır ısten yada bu sekılde calısma sstılını devam ettirir ama her sırket kendı durumuna gore yol Cizer zaten