AselinAnnesi12 Kizlar bebeğim için puset yada ana kucağı alacağım ama hangisi daha kullanışlı olur hangisi dahat rahat ettirir beni onu bilmediğim için sizlere sormak istedim sizce hangisi acaba ?
DilanDag AselinAnnesi12 ben ikisinide alacağım puseti dışarı da ana kucağını evde kullanmayı düşünüyorum
bir_pasa_annesi AselinAnnesi12 c m ben ikisinide aldım ana kucagı 1 bucuk tas catlasın 2 aya kadar kullandım cünkü bebiş kilo aldıkca kullanımı zor oluyor puseti hala kullanıyorum kahvaltı yaparken yemek yerken veya yaparken içine koyuyorum yanımda oluyor su an 5 ay 6 günlük arada yürüteçe koyuyorum cokda seviyor
bir_pasa_annesi AselinAnnesi12 ana kucagı dediğim şey su dısarı cıkarken yatak gibi fermuarlı içine yatırıp tasınan şeyden bahsediyorum bazen ana dizi diye karıstıryolar ondan söylemek istedim
Balbocegi_ AselinAnnesi12 oyle sey almadim gerek yok bir araba aldim ki cok memnunum sadece belki paston bile yeterliymis birde biri verdi oto koltugu hala bebegim onda 2 dogumdada almayi dusunmuyorum
Aselberkan AselinAnnesi12 ben ikisini de aldim puset arabada kalacak ana kucağı evde her seferinde tasimayalim diye
ozgekc merhaba canım aslında bebek araban yoksa travel bebek arabsı düşünebilirsin hem ana kucağı hem puset bir arada da kullım sağlayan sistemler var hepsi bir arada düşürsen iyi olur ben öyle yaptım her konuda yardımcı oluyor
bir_pasa_annesi Fulyazorlu30 birde ben antepliyim cnm antepliler onada ana kucagı diyolar ben onun için öyle dedim ☺️