Benim doktorum da doğal ürünler dışında özellikle güneş yoksa bile dışarı çıkmadan güneş koruyucu kullan yüksek dereceli demişti,
13.haftadayım ben de henüz birşey yok gibi, ama koruyucu olmadan balkona bile çıkmıyorum, işe uzun kollularla gidip geliyorum, sadece maskara kullanıyorum gün içinde, onu de akşam gülsuyu ile temizliyorum🤷🏻♀️
Umarım ilerleyen dönemde geçer leke ve sivilceleriniz kızlar, ben normalde de alerjikim zaten, ekstra korkuyorum bu konuda