Zeyzey24 bekle canim daha yeni dogum yapmissin. Benim ayaklarim ve ellerim ari sokmus gibiydi dogurdum hala ayniydi.. herkes bana bebek ciktigi an gidicek demişti bende inanmıştım ama.hala kocaman, şişlerdi ve 40 numara terlik hala tam oluyordu. Hastanede 4 uncu gunumde uyandim terligi giydim bide ne göreyim terlik artik tam olmuyor buyuk geliyor 😁😁 ayaklarimdaki butun ödemler gitti sandim cunku kendi normal.ayaklarimi unutmusum valla ama 2 ay oldu hala ayakkabim olmuyor hala ödem var..yuzuklerim olmuyor cunku odemimin hepsi gitmemis. Her gecen gun biraz biraz gidiyor. Sabret canim