Emn_35 Hamileliğimin 38+1 haftasındayım el ve ayaklarımda sivrisinek ısırmış gibi kaşıntılar oluyor geceleri hiç uyuyamıyorum alerjik bi durum olduğunu söylüyolar aranızda benim gibi olan var mı ?
nil_sugra Emn_35 tahlil yaptırıp karaciğer enzimlerine baktırmalısın canım. El ayak kaşıntısı gebelik kolestazı belirtitisi olabiliyor.
Tugba78 Emn_35 bendede var kasinti 3 hafta devam etti.ama ben karaciger nakilli bi gebeyim daha 10 haftaligim ama gebelik kolestazindan suphelenilmeli bi enzimlerinize baktirin benimkiler yuksekdi mesela
nil_sugra Emn_35 evet geçiyor. Çok şanslısın ki doğum zamanın gelmiş. 20′li haftaların başında olanlar var. Bugün doktorunla konuş bence tahlillerini yaptırsın emin ol sende. Belki alerjidir