2 aylik bebegimin kafasina yanlislikla telefon dusurdum. Yanimda emiyodu, elime alirken birden kaydi tutmaya calistim ama dustu. Anlik agladi sustu emmeye devam ediyo. Uyumak uzereydi, uyudu ama her zamanki gibi meme agzinda durup durup oynuyo emzik niyetine. kafasi sadece hafif kizardi, baska bisey yok gibi duruyo. Cok korktum bisey olur mu? Lutfen bilgisi olan acil yardim.