BusraMuratS Kızlar merhaba 20 + 4 haftalık hamileyim gündüzleri çok rahat ama özellikle akşam yemeğinden sonra az yesem dahi kendimi patlayacakmış gibi hissediyorum 🤔 Yediklerim mi dokunuyor anlayamadım 😔 sizde de oluyor mu 🙄?
Sultan42 BusraMuratS suan 15 haftalık ikizlerime hamileyim ve çok fazla karnım büyüdü birşey yesemde yemesemde daralma ve şişkinlik var gaz sancım Yok Emin’im ama karnım birden kocama oldu ve artık bana çok fazla rahatsızlık veriyor
bebekkaradag BusraMuratS Bende 21 haftalığım, aynı şey bende de oluyor. Yediklerime dikkat etmeme rağmen. Magnezyum kullanıyorum o rahatlatıyor🙏🏼 Doktorunuza bir danışın isterseniz
BusraMuratS Sultan42 Canım Allah kolaylık versin çok zorlanıyor insan benim henüz karnım çok büyümedi ama akşamları ölüyorum 😔 maşallah bu arada Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊
Laurenkiz Doktor gazlı içecek içme dediyse se 13.haftamda sanarsınız doğuma gidicek gibiyim😂 bikaç akşamdır soda içmeye başladım valla işe yarıyo sanırsam😁nacizane tavsiye ederim ben de
BusraMuratS Laurenkiz Benim akşamları çok zor oluyor sodayı da daha da gaz olursa diye korkumdan içemiyorum 😅😅
Aryaaaa Bende ayniyim asiri derecede gerginlesiyor karnım doktorum günde 1 adet dogal maden suyu ic demisti biraz olsun rahatlatiyor sanki ama o ana kadar ne yapacağımı sasiyorum patlamaya hazir bomba gibi
Aycatpzkrkmz Bende de aynı problem var 😭😭 hele birde elevite başladık 2 haftadır affedersiniz kabız oldum ne zormuş daha önce hiç yaşamamıştım böyle birşey cumartesi kontrolüm var soracağım allah kısmet ederse hem şişkinliği hemde elevitin yan etkisini 😞
BusraMuratS Aycatpzkrkmz sormayın en berbatı da kabızlık zaten kendimi patlıcak gibi hissediyorum bazen 😒