Merhaba kızlar 26+2 ile oğlumla birlikte ben de burdayım. Çok şükür hiç sıkıntım olmadı şuana kadar ne bulantı ne başka şey ama ben daha şimdiden 10 kilo aldım ve bu durum psikolojimi bozuyor 😔 Yani düşününce sağlıkla gelsin gerisi önemli değil verilir kilo da ama işte yine de insanın canı sıkılıyor...