yoncagns1 Merhaba hanımlar bebeğime 17 haftada gastroşizt hastalığı teşhisi konuldu bağırsaklari dışarda büyüyor şuan 34 haftaligim bu olayı yaşayan varmı aranizda doğumdan sonra ki süreç nasıl oluyor yaşama riski falan