Kızlar 18 gün arayla 3 kez adet oldum . 2. Sinde doktora gittim ilaç verdi adetim kesilsin diye adetim kesildi ama 18 gün sonra tekrar adet oldum. 3. Adetim de 2 gün önce bitti. Fakat bu gün durduk yere defalarca başım döndü. Eşimle de geçen dönemi nerdeyse hep ayrı yatarak geçirdik sadece bir gün değerlendirdik. Ama zaten adet oldum yine hemen gebelik de olamaz bu. Hala 18 günde adet olmamı daha anlamamışken şimdi bir de başım dönüp duruyor. Nedeni ne olabilir? Doktora diyorum 18 günde adet oldum ultrason baktı tahlil baktı güzel dedi yolladı. Güzelse neden tekrar böyle oldu anlamıyorum. Hadi oldu neden bu kadar çok başım döndü tüm gün?? Yarım saat geçmeyen hıçkırık tuttu iki kez de. Adet düzenim çok güzeldi hiç böyle olmazdı kendi bedenimi tanıyamıyorum artık. Bilen yaşayan var mı bu durumu lütfen yanıt verin bana 😞