Merhabalar arkadaşlar. Çok önemli bir sorum olacak size. 17 haftalık hamileyim. 2 gündür uyandığımda başım ağrıyor olarak kalkıyorum gözlerim görmüyor sanki ve sağ ayağımın topuk bölgesine yakın olan kısmında şişlik oluştu yürümekte zorlanıyorum. Baş ağrısı bu şekilde oldugunda ve ödem gibi şikayetleri olan var mıydı ve ne gibi tedavi uyguladınız kendinize. Gerçekten çok kötü hissediyorum baş ağrısından dolayı kendimi. Doktoruma ulaşamadıgım için sizlere sormak istedim. Teşekkür ederim şimdiden👏🏻👏🏻