Caglasimsekk haftamıza girdik elhamdülillah ❤️Yarın doktor kontrolümüz var inşallah bizim patates gösterir kendini çok heyecanlıyım 🐥🐣bütün bebişler sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏻❤️
busrasevim Caglasimsekk doktorunuz mu söyledi çikolata yemenizi bana tatlı bişeyler yemeden gel demişti de doktorum tatlı yiyince hiç durmuyorlar daha zor olabilir göstermesi canım
Caglasimsekk busrasevim yok canım doktor demedi hamileler genelde öyle dedi bana acaba yemesem mi benim ki zaten haraketli 13 te ayaklarını cekiyordu göstermedi bakalım yarın göstericek mi 🥰🐣
busrasevim Caglasimsekk ben yeme derim benimde normalde çok hareketli ve göstersin diye hep çikolata yeyip giderdim bugün gittim detaylıya ve tatlı yemeden çok sakindi gördük şükür sende görürsün inşallah bi an önce 😍🙏🏻
sue92 Ben tatlı fln yemedim, bebek güzel bir pozisyondaydı. Hiiiiç kıpırdamadı bile. Rahatça gördü doktor ve söyledi cinsiyeti😁 kesin mi diye sordum hatta evet dedi gösterdi de bana.