Rabia Merve palalıoğlu ya da erbıyık soyadından tam emin değilim oda kapısında farklı MHRS uygulamasında farklı yazıyor çünkü, o kadar ilgili o kadar iyi bir doktor ki anlatamam herseyi soruyor not ediyor, sizin sormayı düşünmediğiniz şeylerden bile bahsediyor saçlarınızdaki değişikliği bile fark edecek kadar ilgili düşünün, ben ilk gebeliğimde hep özele gidiyordum ama rahim ağzı yetmezliğimi tespit edemediler 22 haftalıkken doğum başlayınca hemen devlete yönlendirdiler Ümraniye eğitim araştırma hastanesinde doğum yaptım o kadar iyiler ki ağlayınca gözlerimi pamukla sildiler doğumda ellerimi sık benden güç al diyen doktorlar vardı başımda, bebeğimi kaybettim doktorların gözleri doldu, beni teselli etmek için o kadar uğraştılar ki anlatamam çok iyi bir hastane. Ama Zeynep kamili kesinlikle tavsiye etmem açılmam erken doğum riskim varken beni ayakta tansiyonumu ölçtürmeye falan gönderdiler bende o anki psikolojiyle zaten açılmam var nasıl ayakta gideyim diye bağırıp çağırınca doktor bir de benden şikayetçi olmuş beyaz kod açmışlar adıma🤦🏻♀️