Tgcaltn 5 haftalık hamileyim doktor kesenin sol tüpe çok yakın olduğunu ve orada büyümesinin riskli olabileceğini söyledi. Ektopik kornual gebelik olarak değerlendirilebilirmiş. Nadir görülen bir durummuş var mu yaşayan duyan bilen ..??
fundamutluu Benim içinde kesenin sağ tarafta olduğunu ve dış gebeliğe kadar gidebileceğini söylemişti doktorum fakat kendiliğinden sonradan ortaya yerleşti şuan bi problemimiz yok umarım seninde bu şekilde ilerler canım😘 Moralini sakın bozmaaaaa♥️