Merhaba güzel anneler yaşayan duyan varsa bilgilerinize çok ihtiyacım var 22 haftalık hamileyim 2 ayrı yerde ayrıntılı ultrasona girdim ve bebeğin sağ akciğerinde 3/2 sinde parlaklık var kalbi etkileyen bir durum oluşmamış ama takip önerildi doğumdan sonra solunum sıkıntısı yaşanabilir yoğun bakıma yatabilir yatmayada bilir dediler belki zamanla kaybolabilirde dediler çok endişeliyim bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi şimdiden çok teşekkür ederim 🙏