Rkye54_ Kızlar 38+2 yim kızımın hareketleri azaldı kontrolüm pazartesi günü beklemeyip acile gitsem mi bilemedim normal mi ?
Minnak20 Rkye54_ normal bebek kanala girmeye başladığı için azalıyor doğum yakın oluyor çünkü Tatlı birşey ye soluna yat hareket ediyorsa korkma 1 saat içinde kıpırtısını hissetmen yeter 39+2 bütün doktorum aynen böyle söyledi
Yakamoz__gul Rkye54_ bana doktorum hareketlerini takip et azalma hissedersen gelip nst ye gir gece gündüz deme dedi. Bı gidip nst girebilirsin için rahat eder
Mdelaaal Yeri daralıyor canım bende 38+1’deyim ara ara oluyor ama sol tafına doğru uzan bol su iç ve tatlı şeyler ye
Rkye54_ Minnak20 içim rahatladı hareket ediyor ama eskisi gibi olmayınca korktum bi an Allah razı olsun
berra227 Minnak20 39+3 bende dr um hareketleri.takip et dedi bana da bugun kanala girmemiş.ama.kanala.girince azalıyor mu hareketler
Minnak20 Rkye54_ eskisi gibi olmuyor canım yeri daraldı ve kanala giriyor ya ondan hareketlerine dikkat et 1 saatten fazla hissetmezsen Tatlı yersin tepki verir 🙏
Rkye54_ Yakamoz__gul nst ye gittim canım 3 gün önce Her şey normal hareketleri falan ama her gittiğimde alttan muayene ediyorlar artık canım yanıyor pazartesi kontrolüm var diye gitmiyorum
Yakamoz__gul Rkye54_ niye sürekli alttan muayene ediyorlar ki. Benim bildiğim bı doğuma uygunluk açısından muayene oluyor oda bı kere.
Rkye54_ Zynp01 gittim canım iyiki de gitmişim 3 kere nst ye girdim serum falan verdiler bebeğimin başı tekrar yukarı cıkmış pazartesi gününe gün verdi sezeryan
Minnak20 berra227 evet canım azalıyormuş zaten eski hareketliliği kalmıyor 38. Haftadan sonra bana 1 saat hareketlerini hissetmezsen Tatlı birşey ye sola yat dedi kıpırdasa bile yetermiş