Yeloturko Kızlar lohusa gecelik takımı hakkındaki tecrübelerinizi alabilirmiyim mesela hangileri daha kullanışlı gecelik mi ,yoksa alt üst takım mı alsam. Ve de aldığınız yerleri paylaşırmısınız
DamlaNur29 Yeloturko bana göre gecelik daha kullanışlı olcak alttan kanamayı kontrol amaçlı tuvalete gitme amaçlı ve sezeryan doğum olcağı için dahada rahat ederim diye 2 tane koydum çantama 1 tanede pijama takımı koydum
Seymaogz Yeloturko ben ikisinden de aldim. Gecelik sabahlik daha kullanisli.olur diye düşünüyorum. Ama ikisinden de al derim sonuçta sen ne ile rahat edersen onu kullanirsin
Mervee35 Yeloturko canım ben özenerek almıştım geceliğimi süslü püslü. Yanımda da evin içinde giydiğin Bi gecelik vardı. Sonuç aldığım geceliği hastanede hiç giyemedim😂rahat giyecilceğin bişey al. Ayrıca elbise tarzı olsun. Ben normal doğum yaptım. Altımı falan bağlıyolardı. Wc ye gidiyodum. Çok rahat oluyordu.1 gece kalıyorsun hastanede çok özenip fazla paralar verme
DamlaNur29 Yeloturko 2sindenee bulundurun derim ben normalde yapıcak olsam gecelik alırdım çatı muayenesi için sürekli baktıkları için bide kanamayı kontrol ediyorlar falan
Selcankokalan Ben bir tane kısakollu gecelik aldım bir tane de 4lü uzun kollu takım aldım(gecelik-sabahlık-alt üst pijama takımı) yeterli olacaktır 2 gecelik 1 alt-üst takım diye düşünüyorum
Yeloturko Henzaasc 2tane alt üst pijama takımı birde Sabahlıklı gecelik yeterli olur sanırım diye düşünüyorum
Yeloturko Mervee35 çok teşekkür ederim canım bi kararsız kaldım şu dantellilerden mi alsam acaba diye düşünmüştüm😂 zaten bu pandemi döneminde fotoda olmaz
Zeyyno_ Yeloturko Benmki kışın olcak doğumum Bence kullanışlı bişey al sade elbise görünümlü vs iki tanede pijama takımı alabilirsin Ben 1elbise yani gecelik 2tanede pijama takımı alcam öyle karar verdim artık 😌