Merhaba bayanlar. Bu 2. Gebeligm ilkinde bole agrilar yasamadim ama tabi her gebelik farkli gebelikte normal.gogus agrisi biliyorum fakat benim bazen asiri bir agri giriyor iki.gogsumede uclar desen dokunamiyorum sütyen giyemiyorum bile yan uzansam elime degse cnm aciyor 14 hafta 4 gunlugum. Normal mi bu kadar agrili olmasi ? Doktora görünmem gerekir mi ? Tesekkur ederim simdiden 🌸