Zeynep23 ArifeKarabulutolu bebeğin kız mı canım benimde aşağıdaydı fakat zamanla yukarı çıkıyo ve bazen hala aşağı iniyo normal
Faydemir16 ArifeKarabulutolu kaç haftalıksınız bn 36+4 doğumda yakın biraz yorulunca da falan baya aşağıda hissediyorum bebeği.
Elifece ArifeKarabulutolu ya bende 5 buçuk aylığım . Bazen göbek deliğinin orda bazen de çok aşağıda hareket ediyor 🤔
ArifeKarabulutolu ArifeKarabulutolu memleketteydim eşim dedi beraber öğrenelim sonra da gittik arkasını dönmüştü Çarşamba’ya öğreneceğiz inşlh
Allyelif Bazı bebekler aşağı yerleşiyolar, benimkide öyle 34 haftalığım en baştan beri aşağıda. Dr. düzenli kontrollerde bi problem görmezse sadece sana biraz zorluğu olur o kadar sık tuvalete gidersin falan.
Naznaz 22+3 olduk ben de cok asagıda hissediyorum ellerini oynattığında bazen göbek deliğinin bir iki parmak üstüne cıkıyor ama genel olarak sanki yumurtalıkları tekmeliyormuş hissi oluşuyor çok asagıda oynuyor 🙂 bizim plasentada aşağı yerleşmişti 21.haftada biraz yukarı cıktıgını ögrendik
Zeynep23 ArifeKarabulutolu yani aşağıda ise kız diyorlar benim ki aşağıdaydı ama tabi bu hurafeler kişiden kişiye değişiyor sanırım
DenizSever Merhaba benım oğlumda kafası bayağı aşağida ayakları kaburkalarıma doğru utrasyonla baktığında doktoruma nolmalmı dedım evet olması gerektıgı yerde dedi buarada biz 21 haftalığız maşallah 3 4 gündür hareketlendi 🤗🙏🏻