Sltnanne Babyy1S ismi neden babası koyuyo beraber karar versenize o kadar karnında taşıyosun doğum yapcan 😅😄
aydasedat aydasedat cok isterim ilk olcak zaten ama kaynananmin adi hazal esim istedi ada olursa yanina onu birakirsin dedi
grlkayse45 Babyy1S pişik kremi yerine zeytinyağı deneyin çok daha fazla faydasını görürsünüz hem de doğal bir ürün ☺️ Ben öyle yapıcam
Sltnanne grlkayse45 her şeyin doğalı daha güzel ben de kantaron yağı duydum zeytin yağı ile dönüşümlü kullanmayı düşünüyorum
Sltnanne Deletedmom424 bizim kız da aynı bu hafta coştu maşallah kıpır kıpır 😍 ilkim çok güzelmiş ben de belis düşünmüştüm aşkın ilk meyvesi anlamına geliyormuş ama tam karar veremedik
grlkayse45 Sltnanne evet kantaron yağını da hazırladım hangisi faydalı gelirse artık. Göğüs çatlağına bile iyi geliyor kantaron yağı deneyebilirsiniz ihtiyacınız olunca ☺️
Sltnanne Arsu1661 Aynen biz de öyle hem daha erkem gibi geliyor hem de çok az kalmış gibi ben de anlamadım 😄
Sltnanne Elif-Ece2020 mucize değil de ne? Bazen bana da denk geliyo o kıpırdadıkça içim kıpır kıpır oluyor valla ☺️