Rbakny ben her hamile kadın görünce ağlıyodum her hastaneye gittiğimde bi hamile kadını çevirip bana dua edermisiniz diyordum. Kayınvalidem kuma getirecem bi çocuğu doğuramadın diyodu 😒 birde ben jinekolojik muayne olamıyorum bayılıyorum doktorlar bakamıyorlardı neyim var bilmiyordum her ay aynı umutla test yapıyordum sonra bi ay dedimki yapmıyorum hastaneye de gitmiyorum istemiyorum da sonra bi baktım adetim 17 gün geçmiş ama ben farkında bile değilim sonra rüyamda gördüm hamile kaldığımı adağım vardı onu kesiyordum rüyamda o ay meğer hamile kalmışım öğrendiğimde bebeğim 5 haftalık korktum kimseye söyleyemedim sonra eşime söyledim kan değerlerim çok güzel çıkmıştı hatta bir hafta gelişimi önden gidiyordu İnan bak sen stresden uzaklaştığın an rabbim nasip edicek inşalllah rabbim sanada isteyen herkese de versin ben hergece isme özel dua yapıyorum istersen sana da dua ederin adını söylersen