Merhaba arkadaşlar. Geçen yıl mayıs ayında hamile kalmıştım. 8 haftalıkken kalbi durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım. Doktorumun 3 ay sakın hamile kalma demesine rağmen ilk adetimden sonra hamile kalmışım. Şiddetli kulak ağrısı ile gittiğim doktordan antibiyotik kullanımı öncesi beta hcg kontrolünde beta hcg değerim 5.45 çıktı doktorum bu tam sınır antibiyotik veremem 2 gün sonra tekrarlayalım dedi ve değerlerim sürekli yükseldi. Yani ben bebeğim döllenir döllenmez öğrenmiş oldum ve hamilelik sürecimiz başladı. İlk gittiğim doktor kesende şekil bozukluğu var kürtaj olacaksın dedi. Başka bir doktora gittiğimde kesemin normal olduğunu öğrendim. Öğrendiğim gün kanamalarım başladı kese etrafında kanama alanları var bu gebelikten umudunu kes dediler ben inatla iğneler haplar vs dayandım ve bebeğimin kalp atışını duyduk. Bu kanamalar 16. Haftamızın sonuna kadar sürekli devam etti. Özel eğitim uygulama okulunda çalıştığım için 19.haftadan sonra sürekli rapor aldım. Tam oh artık rahatım dediğim an 28.haftamda bebeğimin hareketleri azaldı hemen doktora koştum ve bebeğimin boynuna 1 tur kordon doladığını öğrendim. Kordonum kısaydı ve bebek kendini asabilir dedi doktorum. Her hafta doktora gidiyorduk bebeğimin yüzünü vermek yerine hep kordonu veriyordu doktorum 31. Haftaya geldiğimizde 2.turu dolamıştı yaramaz oğlum. İyice sitrese girmiştik. 34. Haftamızda da düzenli sancılarım çıktı 2 gün hastanede yattım derkeeeennn 35. Haftamızda hareketimiz YOk denecek kadar azalmıştı. 24 Nisan akşamı hemen doktoru aradım durumu anlattım. 25i sabah hastaneye gittim. Doktorum ultrason a aldıktan hemen sonra yayılımı verdi ve 12.05 te oğlum dünyaya geldi.. 👶🏻 meğer afacan oğlum 3.turu da dolamış boynuna. 35+5 te 2800 gram 50cm dünyaya geldi 6 gündür kuvözde biraz daha kalacakmış ..annelerimiz dualarınızı bekliyoruz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻