Canım ben de 26. Haftamda dediğin gibi sancılanıyordum bayramda doğuruyorum sanıp önce sağ Sonra sol kasık ağrılarıyla acile gittik ve acilin kapısında yürüyemeyecek derece bi ağrıyla sanki küçük tuvaletimi yapar gibi Aniden suyum geldi. 😱 hemen tekerlekli sandalyeyle perinatoloji bölümünde muayeneye alındım. tansiyon ölçüp kan idrar alıp gözlem odasına aldılar. sonuçlar çıkınca doktor gelip bana hiçbir açıklık olmadıgını ve suyumun yeterli oldugunu Enfeksiyon nedeniyle oldugunu söyledi. Nst de de hiç sancı cıkmadı eve gönderdiler. Bol su içiyorum ve bi damlada olsa küçük büyük tuvaletimi asla tutmuyorum. Üşütmemekde önemli tabii 😉 şuan 32 haftaya geldim ve çok şükür iyiyiz ( uzun süre ayakta kalmadıgım sürece ve seker tansiyonuma dikkat ettiğim sürece hiç ağrım olmuyo son haftalarımı bol bol dinlenerek geçirmek istiyorum sonra bende bebeğimde tehlikeye girmesin 🤗)