Artemis0 Csnsu Kaçıncı haftanızda çatı muayenizi oldunuz acaba? Korkum hazırlıksız yakalanmak illa pürüzsüz olacağım benimde böyle takıntılarım var. 🤣
Csnsu ecembugra53 Artemis0 Minikpasa bke 38 haftalık olduk bugun normal doğum istiyorum yapabılmeliyim bence güçlüyüm diye diye girdim batikon döktü baya doktorum mıkrop kapmasın diye eldivenini giydi daldırdı elini 😂 anlık bi acı oldu ama hiç ik bile demedim kasmadım kendimi kasarsam sezeryan dıcektı cünkü parmağınızı kestiğinizi düşünün anlık bi sızı hemen geçiyo aferim cok uygunsun dedi beklediğim cümlede gelmiş bulundu cahil cesareti iyidir herzmn kızlar araştırmayın bılmeyın herkezın farklı acı eşiği😇kolay çatı muanesi herkeze
Cesuratesannesi Cati muanesi son donemlere yakin bakilan birsey alttan muanne oluyorsunuz yani acilma var mi yok mu kac cm acilma var ons bakiyolar kendinizi sikarsaniz hem bebek hem siz strescolur ve caniniz yanar