Rumeysacar 35+2 haftalık hamileyim hala karar veremedim sizce Eslem Ada mı? Defne mi? Yada sizin başka bi öneriniz varmıı
MucizemE 3 nün içinde Ada daha güzel bence benim de kızım olacak Rabbimin izniyle ismini Eylül Ela koycaz💕