Canım içine çökük biraz. Ben bişeyler koydum öyle yatırdım hep. Şu an 3 aylık hala aynı şekilde. Bize hediye geldi. Ben alacak olsam almazdım. En büyük artısı pille çalışıyor olması. Bir de ana kucağınun tek hamlede çıkması. Ben nuna leaf aldım. Onda uyuyor onda duruyor. Sallanma şekli olarak güzel önerilen birşey. Onu da araştırın isterseniz.