gamzetarr 3 yaşında oğlum var neredeyse tüm markaları denedim.
sleepy: sızdırdı
prima: feci bir pişik yaptı ( tabi bebeğine göre değişir)
komili: topaklanıyordu ve bandı sağlam değildi
huggies: çok güzeldi ama kalın olduğu için hareket kısıtlaması yapıyordu bir süre geceleri kullandım sonra serisi kalmadı.
a101 soffie: yok gibi incecik hoşuma gitti primaya benziyor
bim jenny willy : en uzun ve severek kullandığım bebek bezi ne sızdırdı ne pişik yara yaptı kesinlikle tavsiye ederim
ebebek baby me: ıslaklık hissi veriyordu ve o da pişik yaptı
molfix: her anlamda hoşuma gitti ama bütçe olarak bim bezine göre pahalı olduğu için benim için 2. Tercihtir.