Betulll11 Aryaliya Bana da ebe bişey demedi. Aslında kendim aklıma da gelmedi burda okumuştum. Eve geldiğim gibi duşa attım kendimi sıcaktan. Şükür bişey olmadı sadece 2-3 gün ağrısı oldu o da duştan değildir herhalde.
Busraveminisi1 Aryaliya bana hemşirem duşla ilgili sıkıntı yok istediğin gibi duşunu alabilirsin dedi ben aşı günü yıkandım birşey olmadı
asiltosumm35 Aryaliya valla canim ben ikinciyi vuruldum ikisinde de ozellikle hemsire dus alabilirsin sorun olmaz dedi ve eve gelir gelmez dus aldim malum disardan geldigim icin