Merhaba arkadaşlar, pazartesi günü randevum vardı doktor bir sonraki randevuyu 35.haftaya verdi ve çatı muayenesi yapacağını söyledi. Bende çok korktuğumu söyledim, daha evvel gebeliğin 6.haftasında gittiğim başka doktor alttan muayene yapmak istemişti ve aleti sokmaya başladığında bile canım yanıp istememiştim. Bundan bahsettim doktoruma o da direkt o zaman sezeryan düşünebilirsin dedi. Kaldım öyle ne yapacağımı bilemedim, inanılmaz korkuyorum bu çatı muayenesinden hatta normal doğumdan böyle korkmuyorum öyle söyliyeyim. Psikolojik biliyorum ama aşamıyorum. Çok acıyor diyenler var hiç anlamadım diyenler var kafam çok karışık