Yaseminsefa Kızlar yarın doğum günüm bugün 39+4 uz benim paşa sizce yarın gelirmi ağrı sızı vs hiçbişe yok 😔😇💙
egeninincisii Yaseminsefa 🥰Yaaa benim de 6 Eylül doğum günüm. 18 günümüz kaldı ama 10 gün sonra gelsin istiyorum. 🎂Bu arada doğum günün kutlu olsun şimdiden✨
busra2512 Yaseminsefa içini karartmak gibi olmasın canım da bu oğluşların hiç gelmeye niyeti yok biz de 39+4 üz dün kontrole gittik hiç bir geliş belirtisi yok 😀😀
Dtsrf Yaseminsefa biz 37+1 iz 30 Ağustos doğum günüm gelmez ama gelirse çok güzel olur 😍 inşallah seninde gelir 🥰
busra2512 Yaseminsefa azıcık belim ağrısa aha işte sancı diyorum hemen geçiyor bu da değilmiş diyorum sonra 🤦♀️😀