Sylwiart Merhaba ben 3 buçuk aylık hamileyim yeni öğrendim diyebilirim. Öğrendikten sonra her sesten korkar irkilir oldum geceleri rahat uyuyamıyorum ve hep korkunç rüyalar görüyorum. Ve kasıklarım aşırı ağrıyor. Neler yapmam gerekir yardımcı olur musunuz?
aezgi Sylwiart geciyo canım zamanla ilk zamanlar benimde cok adet olcak gibi ağrım olurdu normalmiş bebek rahme yerlestikce rahme baskı yapar ağrı olurmus halada ara sıra rüyalar görüyorum korkuyorum doğurunca gecicek sanırım😀