Merhaba arkadaşlar 27 +5 haftalık gebeyim göğüslerimden sıvı geliyor arada sütyenimde leke olduğunu görüyorum ve göğsümün üstüne az basınç çok az ama basınca sıvı geliyor normal mi sizce? Ve doğumda sıkıntı olur mu? Kendiliğinden süt sürekli akar mı?