Tugce1803 Gidip memnun kaldığınız, her türlü koşulda(bebeğin dönmemesi, yüzünü kapatması vb) renkli görüntü aldığınız, uygun fiyatlı yerler nereler? Yardımcı olursanız sevinirim☺️
[silindi] Tugce1803 alsancakta Hakan kanıt’a gitmiştim baya ilgiliydi tek tek tüm organlarını anlattı yüzünü parmaklarını her şeyi gösterdi. Ağzını açmasını bile bekledi yarık dudak var mı görmek için mesela. 🙂
Aselberkan Tugce1803 cenk gezer çok iyidir tüm bebeğim iç organlarina falan tek tek baktı kendi doktorum yonlendirmisti 450 TL ama.baya detaylı bakıyor 2 saat kadar
sskrkzuu Tugce1803 Prof. Dr. Serkan Güçlü’ye gittim Pazartesi günü çok memnun kaldım tavsiye ederim 550 tl idi💐
Asliahmet Tugce1803 canim bnde kpasadayim burda eger durumum olsaydi huseyin senturke gitmeyi dusunuyordum ama olmadigi icin tepecik arastirma ege universitesi ve turgutlu devlet hastanesi bunlari ucretsiz yapiyormus bunlardan birine gidicem Allah nasip ederse🙏🏻🌹
Tugce1803 Derenannecik45 Kimse yazmıyor bekleme bence😔Ben zaten bi yere randevu aldım ama daha uygun var mıdır diye sormak istedim kimseden ses soluk yok
Derenannecik45 Tugce1803 peki siz nereye gidiceksiniz çünkü sizin bi gönderide tavsiye ettiğiniz doktora gittim harikaydı 👍🙈
Tugce1803 Derenannecik45 Ben Ergun Öziz e gidicem☺️Yeri Alsancaktaymış bakalım 31 inde gidicem memnun kalırsam yazarım☺️
Derenannecik45 Tugce1803 yaa nolur yazın Allah razı olsun hayri beyi tavsiye ettiniz gittim sizi dinledim harika ötesiydi ☺️☺️ İnşallah detaylı güzel geçer bebişi rahat ve sağlıklı görürsünüz ❤️☺️
Tugce1803 Derenannecik45 Ah canım Hayri Bey çok iyidir😍Ona devam edemediğim için çok üzgünüm😔Bu gideceğim doktoru da başka bir doktor önerisiyle gidicem memnun kalacağımı düşünüyorum hayırlısı🌸Sağlıkçı olmanın avantajları gidince yine yazarım🙈
Tugce1803 Derenannecik45 Merhaba🙋🏻♀️Dün detaylı ultrasona girdim çok şükür bir sorunumuz yok☺️Benim bebeğin pozisyonu uygun olduğu için muayenem 15 dakikada bitti. Doktordan çok memnun kaldım sakin, güler yüzlü, çok beyefendi bir doktor❤️Bebeğimin tüm organlarına tek tek bakıp inceledi. Rapor yazdı ve renkli ultrason verdi. Kalça çıkığı için doğumdan sonra indirimli kartından verdi🐥Sağlıkçı olduğum için nakit 400 tl ödedik🌸
Tugce1803 Sevgi0147 Detaylı ultrason önemli özel olmasa da bir araştırma hastanesinde mutlaka yaptırın
Tugce1803 Aselberkan Evet dün biraz bakınırken gördüm merak ettiğim bazen o kadar paralar verilip bi renkli görüntü alamıyor anneler öyle bir durum olmaz değil mi?