Bu gerçekten zor bir soru bana göre ikisinin de artıları eksileri var. Şöyle ki para sorunun yoksa özel mantıklı olabilir bir de doktoruna güveniyorsan. Ama ben gebelik sürem boyunca özele gittim doktor sırf para kazanmak için 3 haftada bir çağırıyordu. Doktor değiştirdim bu seferde son haftalara doğru her ihtimale karşı sezaryene de hazırlıklı olmalısın dedi ve hastanenin daha önceki doğumlarına baktığımda hep sezaryen yapmışlar. Yani son haftalarıma girdim ve devlette doğum yapmaya karar verdim alttarafı bir gün kalıcam bıçak altına yatmak istemiyorum en güzeli normal doğum tek kişilik odada kalmasamda olur diyorum şuan😉 ve kimse bana köpek gibi davranamaz müsade etmem gerekli yerlere şikayetimi bildiririm o yuzden devlet bana mantıklı geliyor