Bende 10+3 üm şu an ve hiç bulantım olmadı çok şükür tabi bundan sonrasında olmayacak diye bir şey yok tabi ama inşallah olmaz. Bende sadece uyku biraz daha ağır bastı halsizlikle birlikte. Bende bazen düşünüyorum acaba değil miyim diye yalnız değilsin 🤭 Sağlıcakla vakitlice gelsin inşallah miniklerimiz