Arkadaşlar bu 20lik dişiyle hamile haliyle savaşan anneler var mı benim gibi 😞 Resmen uyku uyutmuyor damağımda hissediyorum baskıyı. Hamileyken antibiyotik kullanılmıyor diye biliyorum 10+3 üz şu an. Yarın hastaneye gideceğim tabiki ama ne yapmam gerekiyor nolur bişeyler söyleyin. Büyük ihtimalle çekerler bu dişi ama nasıl oluyor bu süreç hiç bir bilgim yok. Olan varsa yazsın arkadaşlar teşekkür ederim şimdiden 💞