Ben altunizade acıbadem de doğum yapıcam ama doktorum hastanenin doktoru değil, dışarıdan gelecek. Doktorum bir kaç farklı hastanede doğum yaptırıyor. Ben son gittiğimde doğumda ve sonrasında en iyi hizmet alacağımız hastane hangisi diye sordum. Çünkü o sezoşu yapıp gidecek. Hemşiresi, hasta bakıcısı asıl önemli, onlar benimle ilgilenecek. Doktorda acıbademi önerdi. Arkadaşlarım da orda doğum yapmıştı. Bacak kadar 20li yaşlardaki hemşirelerin senli benli konuşmadığı bi acıbademleri gördüm ben şahsen. Yoksa eltim, görümcem hep başka özellerde doğurdu. Hep bi hemşire skandalımız oldu onların doğumlarında. Gel dersin gelmezler, bişi istersin 2 saat bekletirler, sen hizmetine hürmeten siz dersin onlar senli benli konuşurlar falan filan. O yüzden evet biraz pahalı, benim doğumum 20bini bulacak muhtemelen ama ne yapayım🙄 Bide bu pandemide zaten yanımda kocamdan başka biri olamayacak, eğer beceremezse benimle ilgilenmeyi bari hemşire ve hasta bakıcılar iyi olsun diyorum.