Kızlar aranızda normal doğumdan korkup planlı sezeryan isteyen sonrasında da pişman olan var mı yarın için gün aldım ama aklımla kalbim karmakarışık daha önce vajinismus hastasıydım çatı muanesi de zor geçti doktor çatın geniş dedi ama o anda panik olup çoçuğa bir zarar gelmesini göze alamadım ama içim içimi yiyiyor bana bir akıl verin nolurrrr