askdunyam yani bir ihtimal şöyle olur diye düşünüyorum, oda tabi çalıştığın kurum ile alakalı. Çalışabilir aldık ve işe gittik, esnek çalışma olacağı İçin ve çalışıyor gözüktüğümüz İçin böyle bir hakkımız olabilir. Sonuçta çalışabilir alıp vermişsin işe ne zaman gidip gitmediğin amirini ilgilendirir amirinde anlaşmalı bir şekilde günlere de böldüyse bir problem olmaz diye düşünüyorum. Açıkçası haftaya işe döneceğim nasipse. Esnek çalışmaya geçilecek mi nasıl olacak belli değil